יום שבת, 5 בדצמבר 2015

להיות אמיתי . כי זיופים ניתן להוריד מהאינטרנט

קיבלתי תשובה חזקה 

יש לי תחביב . צילום של דברים קטנים ונוף .

לאחר ערב של צילומי שקיעה במרינה , עם שמש ורודה לפעמים צהובה מוזהבת והשתקפות סלעים עם סירות . חזרתי הביתה לעיבודן של התמונות במחשב ומחיקת התמונות שלא מצדיקות אכסונן . 
התגאתי בתמונות מאוד ! האגו טיפס לגבהים של אושר . ברוב גאוותי הצגתי את יצירותי למשפחתי. הראתי לביתי עד כמה זה פשוט לתקן בתוכנת עריכה את ציבעה והשתקפותה של השמש על פני המים והאוביקטים . במיוחד החצי השתקפות בעננים . התגאתי ביכולתי להפוך שמש והשתקפות מצהובה לירוקה  . החזר אור ורוד לסגול ומג'נטה .
שאלתי-איך זה יפה ? מה נחמד כאן בתמונה ? יותר יפה כך או כך ...פחות אדום ?
ביתי הביטה והנידה את ראשה .
אמרה משפט קצר והלכה לה ממני והלאה .
"יופי שאתה משחק עם התמונה זה לא אמיתי ! איך שהתמונה צולמה זה הכי טוב . הכי טוב זה האמיתי ישר ממה שאתה . אני מכירה את זה שצובעים את השמים ואת התמונות יש את זה מלא באינטרנט ...אין לי בעיה להוריד ולראות . לא צריך בשביל זה לצלם או לשחק . אני רוצה לראות אמיתי . תן לי לראות ממה שאתה" .
לאחר שפנתה לעיסוקיה חשבתי לעצמי מה אני יכול ללמוד ממילותיה מעבר לתמונה . מעבר לתהליך הטכני האופטי . בהמשלה לחיים של שיקום נפגע . 
חשבתי כי צריך לעשות את כל המאמצים כדי להיות מקוריים ובלי זיופים . סיפורים רבים יש באינטרנט ובמקומות אחרים . בהתאם לכך מניפולציות והצעות חלקן יפות וטובות אבל הן לא שלי ולא אמיתיות .
כדי להתקדם אני חייב להיות טוב במקורי ולא בזיוף . המקורי לפי מה שאני רוצה לצבוע . צריך לעבוד קשה ומדויק יותר בבסיס . ביסוד של ההקמה של התכנון .פחות לתקן ולנסות לשפר כמו שקיים או כמו כולם ...כי אני שואף להיות מעט מקורי והרבה לא כמו כולם בכיוון חיובי ועשיית הטוב לא להפך .
זה יותר קשור לזמן ,לעונה ,לנסיון וביקורת עצמית .לצורכי למידה ותיקון לבאות ...מלהביט באינטרנט ובמניפולציות של תצלומים לא אהפוך את תחביבי ואת מקצועיותי לדרג גבוה יותר . אפשר להשליך זאת על הרבה דברים בחיים.

אז ...בחייך תציג את האורגנל או השורשי שבך ...תשתדל עם כמה שפחות זיופים . אתה תראה כמה שהוא יפה ומעניין אפילו יותר מהניסיון להדביק לו מושלם .




 מכוון גם לבנות המין היפה .

 כמה דקות לפני השקיעה
כל הזכויות שמורות .תודה רבה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקבל משוב .גם קשה זה מכובד .אפשר לשתף ,להפנות ולנסות . לכל המינים והגילאים. לשון הכתיבה טכנית הוא לרוב זיכרי מתיחס לכל המינים כאחד. פתח/י סגור לבך . בתודה מראש בנשיר מחבר הספר נולדתי בן שבע וחצי .