יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

זילזול - הבת שלי כבר מציירת יותר טוב

שוב פוסט על אל תאמין . זלזול . תחושת בטן

כן זו לא חפירה בשידור חוזר . אלו אותם אנשים בתפקיד אגו חוגג וסלב (ידוען) שיודע הכל ועשה כבר הכל .
במקרה לפני יומיים שודרה בטמבליזיה תוכנית ריאלטי  . כזו שמומחים שעשו בעברם מספר פרויקטים מוצלחים ומדווחים לכלל העולם קובעים עם הקהל או בלעדיו מי ראוי ומי לא להכלל ברשימת הסלבים הבאה .
אינני רוצה להכנס לטוב או רע ופילוסופיות מתקדמות . רוצה לספר על חוסר הפתעה שהיה . לי בכל אופן .
לפני הכוכב יש תצוגת פרומו עליו לפני עלייתו לבמה או לשחיטה . קטע מבויים לרוב דקה וחצי שתיים . 
מציגים אמן בתחום הציור .על פי מראה חיצוני ודיבור יש וישפטו אותו כנזקק לעזרה ואולי צרכים מיוחדים .
הספיקו לי מספר שניות שלושה משפטים להבין שהאדם המופיע מולי הוא משדר בגלים שונים מעבר ליכולת הקליטה או ההכלה של אנשים מהישוב . גם מומחי הפרויקטים המוצלחים הידועים .
קלטתי שהבן אדם מלא תשוקה ולא צריך דבר מלבד תנאי ציור . חייכתי לעצמי . אמרתי בצחוק שהוא עוד יראה להם מאיפה הדג עושה את צרכיו ...
עלה לבמה בזמן הקצוב לו . רצו כעבור שני שליש מהזמן להורידו מהבמה . כן צייר . מה חשבתם דיבר ונתן הרצאה על ביצה שנולדה בשבת או ביום טוב ?
הוא צייר אז ללא דיבור מיותר שקוע במלאכתו . לפי תנועותיו ראיתי שהוא נרגש אך בשליטה . זז בזריזות יחסית ויודע מלאכתו כאוניה בדרכה בלב ים . מנחה אחד פלט שזה לא אמיתי שהבת שלו מציירת יותר טוב . דחף בייחד עם עוד שופט או שופטת לעצור את הצייר כי כבר טחן להם את המוח והסבלנות שלא רואים שום התקדמות ותוצאות . שוב פעם צחקתי אמרתי עוד תצא מהציור אישה או זקינה ...קלטתי שיש פה את המשחק שלא רואים .
לבסוף סיים בהשחתה לא ברורה של הציור . כאן כבר לא היה מובן לחלוטין . עצר בזמן וביקש נגיעה בציור . הסיר מדבקה . עדיין לא קלטו  . הפך את התמונה בשבריר שנייה . לקח לגיבורים שבע שמונה שניות לקלוט שזו דמות דיוקן פספורט של אישה . שבמקרה מאוד דומה במבנה פניה לכוכבת ריאלטי מתוקשרת ומנוהלת היטב , שבמקרה גם שם .
ברור שנדהמו . ההלם היה גמור וגבוה .  אחד הפליא לספר שעבד עם צייר ידוע מדוברי השפות הלטיניות כשנתיים נקב בשמו . כן הסלב הזה מרגיש בבית כי אין קשר בין המקרים והמצבים .
למה סיפרתי את כל זה ולמי זה קשור . לא...לא חיפשתי להאדיר את מחשבתי גאוניותי צידקתי . את זה לא עושים בבלוג חינמי עם ארבעים קוראים בקושי . צריך לשלוף שטרות ולהוציא ידיים מהכיסים .
איפה זה מוצא אותי ? בכמה מקומות . טכנית  טוענים שצייר הולנדי לפני יותר ממאתיים שנה צייר הפוך את ציוריו באמצעות השתקפות הפוכה של העדשה בקמרה אובסקורה  . שמו ורמיר . מומלץ להתרשם . אני מאוד אהבתי .
דבר נוסף . גם טכני ,חוק אופטי אנחנו רואים הפוך . כן גם כרגע ! התיקרה בריצפה ולהפך . רק שהמוח שלנו מתקן מעוות את הטעות ההגיונית . כאשר משדרים לו נכון הוא הופך ולהפך .
ברגע שכולם קטלו את הצייר לאורך כל דרכו וגם כשסיים ידעתי שאין סיכוי שיצא מטומטם . הם היו בקטע (אפשר בקטה של קרב נגד אויבים דמיוניים) של לא יודעים מה שלא יודעים .
לאחר שהוכיח את בורותם לא חגג את נצחונו הסתפק ביכולת להמשיך לצייר ולהמשיך ולהמשיך . זו המהות של החיים 
איפה זה פוגש נפגע אלימות או מתמודד עם טראומה משתקם . או משתקמת ?
שאלה לא קשה תשובה גם לא !
צריך לשאול את השאלות הנכונות . לראות  ולהבין שזה לא סיפור רק טכני רק ציור . זה כל דבר שאומרים לך לא ובחיים לא ואין סיכוי . ו...תעופי מכאן בבקשה ,בכוחות עצמך !?  את מביכה ! אתה מעליב , פוגע בכבוד שלך . את פוגעת בעצמך יותר ממה שאת יודעת . 
קחו את המילים שלהם לפח המיחזור או שתדביקו להם פלסטר מול המראה בזמן שהם מביטים ומקשיבים להקלטה ורואים את האותות .
אם יש רצון תשוקה ליצירת דבר אהוב בתנאים נורמליים או יותר טובים , אז שום מומחה לא יחשב מומחה . לא קיים אצלם המשדר שלך שצועק ומשדר . בנוסף לכך בבקשה לעמוד בזמן הקצוב לך ולא לצפות לתנאים טובים או משופרים .
עם מה שיש ניישם את התשוקה .
עם מה שקיים נגיע גבוה מעל המשוער .
בסוף ,נצא חזקים יותר . אבל זהירות !!  לא להתחיל בסוף . כן ,להכין את עצמך לתוצאות טובות ואיכותיות בכל שלב שבדרך .למרות שאת או אתה מעט לחוץ . 
אין מתכון או ספר הוראות . וטוב שכך !!!
הדרך שלך לעמוד בזמנים ולשדר לעולם כן אני יודע עוד משהו שאינכם יודעים או נוגעים בו ומצליח .
תחשיב את עצמך כבעל יכולת ואמונה .
גם אם בכל העולם יבינו אותך רק שני אנשים .
תודה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקבל משוב .גם קשה זה מכובד .אפשר לשתף ,להפנות ולנסות . לכל המינים והגילאים. לשון הכתיבה טכנית הוא לרוב זיכרי מתיחס לכל המינים כאחד. פתח/י סגור לבך . בתודה מראש בנשיר מחבר הספר נולדתי בן שבע וחצי .